Contrast
A A
Tekstgrootte
A A A

Financieel specialist Ketenregie

Pensioenen saai? Niet echt! Onze wereld is volop in beweging en staat voor grote uitdagingen. Aangezien de werkzaamheden binnen het functiegebied Finance & Control toenemen, zijn wij op zoek naar een financieel specialist voor het team Ketenregie. Heb je dienstverlening hoog in het vaandel staan en weet je van aanpakken? Dan is deze functie op het bestuursbureau van PMT echt iets voor jou!

We zijn op zoek naar een nieuwe collega:

Financieel specialist Ketenregie

Wat ga je doen?

  • Je bewaakt en monitort de begroting en projectbudgetten van het bestuur en bestuursbureau.
  • Je draagt zorg voor de financiële verantwoordingsinformatie voor onder meer het jaarplan en overige rapportages.
  • Je ondersteunt de bestuursadviseur Compliance, Finance en Control bij:
    - de organisatie en uitvoering van het jaarverslag en de jaarrekening;
    - de organisatie en uitvoering van niet-financiële rapportages, waaronder compliance en DNB;
    - de organisatie, uitvoering en begeleiding van controles en onderzoeken door externe partijen zoals DNB, accountants en belastinginspectie.
  • Je monitort en bewaakt de crediteurenadministratie van het bestuursbureau, bent verantwoordelijk voor tijdige betalingen en ziet toe op de correcte uitvoering daarvan door onze uitbestedingspartner.

Wat wij vragen:

  • Je hebt een afgeronde hbo-opleiding Finance & Control of iets vergelijkbaars.
  • Je beschikt over een vlotte pen en kunt complexe informatie op een heldere manier inzichtelijk en toegankelijk maken.
  • Je bent een netwerker met goede sociale vaardigheden die zich makkelijk beweegt in de organisatie en bij onze uitbestedingspartners.
  • Je bent goed thuis in Microsoft 365 (SharePoint, Teams, Office).

Jouw competenties:

  • Communiceren en luisteren.
  • Samenwerken.
  • Kwaliteitsgerichtheid.
  • Analytisch vermogen.
  • Monitoren.

Wat wij bieden:

  • Een tijdelijke arbeidsovereenkomst met uitzicht op vast dienstverband.
  • Een werkweek van, in overleg, 28 – 40 uur.
  • Een marktconform salaris.
  • Ruime (opleidings)mogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen.
  • Hybride werken.
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder pensioenopbouw, reiskosten of volledige OV-vergoeding, vakantiegeld en een 13e maand.

Hoe solliciteer je?

Herken je jezelf in deze rol? Stuur dan voor 8 augustus aanstaande jouw motivatie en CV naar HR naar (hr@pmt.nl) t.a.v. François Geerling (Bestuursadviseur Compliance, Finance en Control). Laat ons weten
waarom jij de perfecte aanvulling bent op ons team. We zien uit naar jouw sollicitatie!

P.S. Een uitgebreide pre-employment screening en een assessment zijn onderdeel van onze sollicitatieprocedure.

Bij PMT geloven we in gelijke kansen en diversiteit. We moedigen iedereen aan om te solliciteren.

Over ons:

PMT is het grootste marktpensioenfonds van Nederland. Het fonds werkt voor ongeveer 34.000 ondernemingen, waarin bijna 420.000 werknemers op dit moment een pensioen opbouwen. Tel daarbij op de deelnemers die niet langer een pensioen bij het fonds opbouwen, maar dat voorheen wel deden (ruim 674.000) en de personen die al een uitkering ontvangen (219.000) en het totaal aantal deelnemers is meer dan 1 miljoen. De klanten van Pensioenfonds Metaal en Techniek zijn de werkgevers en werknemers in de volgende branches: • metaalbewerking • loodgieters- en fitters • centrale verwarming • elektrotechniek • carrosseriebouw • autoschadeherstel • garages • motorenrevisie • reparatie kantoormachines • goud- en zilvernijverheid • galvaniserende industrie • rijwielen • modelmakers • isolatie • diamantindustrie • koeltechniek. Het bestuursbureau waar je voor komt te werken heeft ongeveer 50 medewerkers en ondersteunt het bestuur van PMT.

Download de vacaturetekst als pdf

(Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.)