Contrast
A A
Tekstgrootte
A A A

Uw factuur

Uw werknemers bouwen pensioen op. Hiervoor betaalt u pensioenpremie. Elke maand ontvangt u een factuur. Op deze pagina leest u handige weetjes over de factuur(specificatie) en meer informatie over onze betaaltermijn. 

Handige weetjes over uw factuur(specificatie)

  • Op de factuurspecificatie ziet u mogelijk verrekeningen van 2015 of later. Dit komt doordat ons nieuwe systeem alle regels vanaf 2015 of later opnieuw op- en afboekt als er voor een deelnemer een willekeurige mutatie wordt gedaan. Deze op- en afboekingen mogen per saldo niet meer zijn dan € 0,03 (debet of credit).
  • Gemoedsbezwaarde deelnemers worden niet onderscheiden op de factuur.
  • Directeur-bestuurders staan niet op een aparte factuur, maar op de werknemersfactuur.
  • Maandelijks ontvangt u onze factuur per e-mail of per post. Deze staat ongeveer een week eerder al voor u klaar op PMT Online.

Krijgt u de factuur nog per post?

Dat kan makkelijker. Ga naar Contactgegevens in PMT Online en pas uw Postvoorkeuren van de facturen aan naar digitaal. Geef in het werkgeversportaal gelijk aan wie in uw organisatie de juiste contactpersoon is.

Log in op PMT Online

Betaaltermijn verandert vanaf 1 januari 2025

Aan het einde van elke maand krijgt u van ons een factuur voor de betaling van de pensioenpremies voor uw werknemers. Per 1 januari 2024 hanteren we een betaaltermijn van 14 dagen. Vanaf 1 januari 2025 gaat de betaaltermijn weer terug naar 30 dagen.