PMT Online is ons werkgeversportaal, een beveiligde omgeving voor werkgevers die aangesloten zijn bij PMT. U kunt met eHerkenning inloggen en vervolgens gegevens van werknemers inzien en beheren. Heeft u een administrateur? Dan kan deze namens u met een (keten)machtiging inloggen.
Waarvoor gebruikt u PMT Online?
- Facturen en factuurspecificaties bekijken en downloaden
- Geregistreerde werknemers inzien
- Status van de pensioenaangiftes checken
- Ouderschapsverlof doorgeven
- Bedrijfsgegevens beheren
- Premieberekeningen maken
Goed om te weten: wijzigingen bij werknemers geeft u aan ons door via de maandelijkse pensioenaangifte (UPA).
Inloggen met e-Herkenning
U heeft eHerkenning (niveau 3) nodig om in te loggen op PMT Online. eHerkenning is een veilige manier van inloggen voor ondernemers, vergelijkbaar met DigiD voor burgers. U krijgt met 1 persoonlijke digitale sleutel toegang tot PMT Online. Geef een ketenmachtiging af als u graag wilt dat uw administrateur uw zaken regelt. Administrateurs hebben eventueel ook toegang tot PMT Online voor Administrateurs. Lees meer over eHerkenning en inloggen op PMT Online.
Veelgestelde vragen
-
Op werkgever.pmt.nl vindt u een handig stappenplan.
Let op: de instructies voor administrateurs wijken net iets af van de instructies voor werkgevers. Ga naar www.eherkenning.nl en doorloop de stappen.
-
Als werkgever kunt u uw administrateur machtigen. Dit heet een ketenmachtiging. Dit regelt u met een (digitaal) formulier via de partij waar u eHerkenning gebruikt.
-
Ga naar werkgever.pmt.nl en log in met eHerkenning. Na het inloggen ziet u in het scherm een overzicht van uw bedrijf én de PMT-werkgevers waarvoor u een ketenmachtiging heeft. Klik op uw eigen bedrijf, dan komt u op PMT Online voor Administrateurs terecht.
Kunt u niet inloggen? Neem dan contact op met de leverancier van uw eHerkenning en controleer of alles goed staat.