Contrast
A A
Tekstgrootte
A A A

PMT Online

PMT Online is ons werkgeversportaal, een beveiligde omgeving voor werkgevers die aangesloten zijn bij PMT. U kunt met eHerkenning inloggen en vervolgens gegevens van werknemers inzien en beheren. Heeft u een administrateur? Dan kan deze namens u met een (keten)machtiging inloggen.

Waarvoor gebruikt u PMT Online?

  • Facturen en factuurspecificaties bekijken en downloaden
  • Geregistreerde werknemers inzien
  • Status van de pensioenaangiftes checken
  • Ouderschapsverlof doorgeven
  • Bedrijfsgegevens beheren
  • Premieberekeningen maken

Goed om te weten: wijzigingen bij werknemers geeft u aan ons door via de maandelijkse pensioenaangifte (UPA).

Inloggen met e-Herkenning

U heeft eHerkenning (niveau 3) nodig om in te loggen op PMT Online. eHerkenning is een veilige manier van inloggen voor ondernemers, vergelijkbaar met DigiD voor burgers. U krijgt met 1 persoonlijke digitale sleutel toegang tot PMT Online. Geef een ketenmachtiging af als u graag wilt dat uw administrateur uw zaken regelt. Administrateurs hebben eventueel ook toegang tot PMT Online voor Administrateurs. Lees meer over eHerkenning en inloggen op PMT Online.

Veelgestelde vragen

Op werkgever.pmt.nl vindt u een handig stappenplan.

Let op: de instructies voor administrateurs wijken net iets af van de instructies voor werkgevers. Ga naar www.eherkenning.nl en doorloop de stappen.

Als werkgever kunt u uw administrateur machtigen. Dit heet een ketenmachtiging. Dit regelt u met een (digitaal) formulier via de partij waar u eHerkenning gebruikt.

Ga naar werkgever.pmt.nl en log in met eHerkenning. Na het inloggen ziet u in het scherm een overzicht van uw bedrijf én de PMT-werkgevers waarvoor u een ketenmachtiging heeft. Klik op uw eigen bedrijf, dan komt u op PMT Online voor Administrateurs terecht.

Kunt u niet inloggen? Neem dan contact op met de leverancier van uw eHerkenning en controleer of alles goed staat.