Contrast
A A
Tekstgrootte
A A A

PMT Online

PMT Online is ons werkgeversportaal, een beveiligde omgeving voor werkgevers die aangesloten zijn bij PMT. U kunt met eHerkenning inloggen en vervolgens gegevens van werknemers inzien en beheren. Heeft u een administrateur? Dan kan deze namens u met een (keten)machtiging inloggen. Een ketenmachtiging regelt u met een (digitaal) formulier via de partij waar u eHerkenning gebruikt.

Bent u administrateur? Lees meer over inloggen op PMT Online voor Administrateurs.

Waarvoor gebruikt u PMT Online?

  • Facturen en factuurspecificaties bekijken en downloaden
  • Geregistreerde werknemers inzien
  • Status van de pensioenaangiftes checken
  • Ouderschapsverlof doorgeven
  • Bedrijfsgegevens beheren
  • Premieberekeningen maken

Goed om te weten: wijzigingen bij werknemers geeft u aan ons door via de maandelijkse pensioenaangifte (UPA).

Inloggen met e-Herkenning

U heeft eHerkenning (niveau 3) nodig om in te loggen op PMT Online. eHerkenning is een veilige manier van inloggen voor ondernemers, vergelijkbaar met DigiD voor burgers. U krijgt met 1 persoonlijke digitale sleutel toegang tot PMT Online. Geef een ketenmachtiging af als u graag wilt dat uw administrateur uw zaken regelt. Lees meer over eHerkenning en inloggen op PMT Online.

Inloggen op PMT Online voor Administrateurs

Bent u administrateur, dan kunt u op PMT Online met uw eigen eHerkenning inloggen. Na het inloggen ziet u een overzicht van uw bedrijf én de PMT werkgevers waarvoor u een ketenmachtiging heeft: 

  • Klikt u op uw eigen bedrijf, dan komt u automatisch op PMT Online voor Administrateurs terecht. Hier kunt u contactgegevens beheren en de gekoppelde werkgevers bekijken. 
  • Klikt u op een PMT werkgever, dan komt u automatisch terecht op de PMT Online omgeving van de betreffende werkgever. Hier ziet u onder andere de facturen, de status van UPA aangiften en werknemersgegevens.

Veelgestelde vragen

Op werkgever.pmt.nl vindt u een handig stappenplan.

Let op: de instructies voor administrateurs wijken net iets af van de instructies voor werkgevers. Ga naar www.eherkenning.nl en doorloop de stappen.

Als werkgever kunt u uw administrateur machtigen. Dit heet een ketenmachtiging. Dit regelt u met een (digitaal) formulier via de partij waar u eHerkenning gebruikt.

Ga naar werkgever.pmt.nl en log in met eHerkenning. Na het inloggen ziet u in het scherm een overzicht van uw bedrijf én de PMT-werkgevers waarvoor u een ketenmachtiging heeft. Klik op uw eigen bedrijf, dan komt u op PMT Online voor Administrateurs terecht.

Kunt u niet inloggen? Neem dan contact op met de leverancier van uw eHerkenning en controleer of alles goed staat.